TIP#1440: Jak ve Wordu označit celý text? A nejenom ve Wordu!

Je trochu k neuvěření, že problém jak ve Wordu označit celý text je jednou z hodně hledaných věcí  – lidé prostě netuší jak jednoduché to je. Označení (výběr) všeho textu totiž je tak prosté jako stisk Ctrl+A (Command+A na MACu). Mimochodem proto, že „A“ je v tomto případě „All“ neboli všechno.

Na mobilních telefonech najdete Vybrat vše/Select All v menu, které se objevuje, když v textu podržíte déle prst na obrazovce – tedy tam kde vyvoláváte výběr a kde je i Copy/Kopírovat a Paste/Vložit. V souvislosti s tím je zajímavé, že na počítači nemůžete pomocí myši přímo vybrat všechno – většinou ale Select All/Vybrat vše je dostupné někde v Menu.

TIP: Klávesových zkratek se týkají tipy Klávesové zkratky pro příkazovou řádku ve Windows, Klávesové zkratky pro Windows 10 a hlavně Klávesové zkratky, aneb znáte Ctrl+C? Ctrl+V? Ctrl+Ins? Shift+Ins? Hodit se ale může i Jak na počítači napsat zavináč

Ctrl+A funguje v řadě dalších programů – v Excelu tak například vybere kompletně všechny buňky v tabulce. V PowerPointu vybere všechny prvky snímku (pokud máte „kurzor“ v prostoru snímku) nebo všechny snímky (pokud máte kurzor v pruhu s přehledem snímků).

Další tipy pro Microsoft Office

Reklamy