Jeden tip denně (po-pá), starší často aktualizované. Na Twitteru i Facebooku navíc pouštíme i nějaké ty tipy extra, co to nedají do velké článkové podoby.
Jak na Linkedin
Linkedin – Linkedin.com – je celosvětově i v Česku jedna z nejmenších a nejméně používaných sociálních sítí. V Česku má vyšší stovky tisíc měsíčních aktivních uživatelů a třetinu až polovinu toho co Twitter. A zhruba desetinu toho co Facebook.
Linkedin patří Microsoftu, který se ji sice snaží vylepšovat a udržovat, ale moc mu to nejde. Má komplikované a nedotažené uživatelské rozhraní, řada jinde běžných věcí zde neexistuje a časté chyby a problémy jsou napravovány velmi pomalu. O to více je ale u Linkedin předpokládáno, že budete platit za reklamu a že si pořídíte placený účet
Linkedin má být „profesní“ sociální síť, ale už déle tomu tak není. Najdete tam to co všude jinde. Spam, porno, fake news, dezinformace, obtěžování, fotky přirození posílané ženám, nenávist.
Linkedin, podobně jako ostatní sociální sítě, umí hashtagy. Umisťují se klasicky do textu příspěvku a jsou klikací – po kliknutí zobrazí příspěvky, které obsahují daný hashtag.