Jeden tip denně (po-pá), starší často aktualizované. Na Twitteru i Facebooku navíc pouštíme i nějaké ty tipy extra, co to nedají do velké článkové podoby.
TIP#1892: Jak na Linkedin aktualizovat náhledový obrázek u vloženého odkazu
Linkedin používá pro vkládané odkazy (příspěvky s odkazem) stejný mechanismus jako Facebook – při prvním sdílení (kýmkoli) si ze sdílené adresy stáhne obrázek a další informace a ty poté používá i pro další sdílení (dalšími lidmi). Pamatujte si je určitou dobu, stejně jako Facebook, velmi pravděpodobně minimálně 24 hodin, ale možná až sedm dní.
Znamená to i to, že pokud vydáte článek s nějakým obrázkem, nasdílíte ho na Linkedin a poté v článku obrázek změníte, tak se to na Linkedin neprojeví. Stejně tak když nasdílíte článek bez obrázku nebo se špatným obrázkem a v článku to napravíte – na Linkedin se to neprojeví.
Nechat Linkedin aktualizovat (a znovu si načíst a zapamatovat) informace o odkazu není zcela jednoduché – u příspěvků je možné to zkusit přes opravu příspěvku, ale není moc jisté, zda se vám podaří uspět. Tady si o případné aktualizace rozhodne Linkedin, vy na to nemáte vliv. Navíc tam není k dispozici to co na Facebooku, tedy možnost požádat právě o tuto aktualizaci.
Existuje ale Linkedin Post Inspector – www.linkedin.com/post-inspector/ – tam vložíte adresu článku a dozvíte se vše co o daném článku dokáže Linkedin získat – a také kdy naposledy se informace stáhly a uložily. Zároveň, pokud došlo k nějaké změně, můžete požádat o nové stažení a aktualizaci informaci
Přejmenovat Stránku (firemní profil) na Linkedin je poměrně snadné. musíte mít práva super správce a vydat se na předmětnou Stránku a poté do Edit Page (najdete vpravo pod obrázkem v záhlaví).
Linkedin, podobně jako ostatní sociální sítě, umí hashtagy. Umisťují se klasicky do textu příspěvku a jsou klikací – po kliknutí zobrazí příspěvky, které obsahují daný hashtag.