Nejvíce populární software pro správu sociálních sítí (v roce 2016)? Podle Future of Social Marketing (v roce 2021 odkaz už neexistuje, Social Fresh umřelo v říjnu 2020) od SocialFresh je to Hootsuite (44 %), Buffer (14.1 %), Sprout Social (12. 5%), Tweetdeck (8.8 %), Simply Measured (7.7 %), Sprinklr (4.5 %), Salesforce (4.5 %), Hubspot (4.2 %), Iconosquare (4.2 %) a Sysomos (2,9 %). Některé je použitelné zadarmo, jiné placené (nebo alespoň freemium) a pokud jste ještě nezkoušeli, tak je možná čas si je projít.

Hootsuite nemá na @365tipů žádné speciální pokrytí, ale je dobré vědět, že jde o software pro kompletní správu více profilů na více sociálních sítích. Do podobné kategorie patří ale například i česká Zoomsphere.
Z výše uvedených ještě Salesforce a Tweetdeck (ale ten už umí spravovat jenom více účtů na Twitteru, viz Správa více účtů na Twitteru – na webu, v mobilu či Tweetdecku). Osobně z této kategorie používám Zoomsphere, Sprout Social, HootSuite i Tweetdeck.
TIP: Pokud byste hledali software pro péči o zákazníky na sociálních sítích, tak mrkněte do Jaké pomůcky pro péči o zákazníky (customer care) na sociálních sítích?
Buffer je poměrně dost zásadní pomocník tam, kde chcete plánovat příspěvky, automaticky zveřejňovat na více sociálních sítí najednou. Více informací najdete v Buffer oceníte v okamžiku, kdy chcete plánovat věci na sociálních sítích dopředu. Osobně ho používám a placení si plné verze považuji za jedno z nejlepších rozhodnutí posledních dvou let.
Sprout Social můžete na @365tipů potkat v Jak zjistím, co se z mého webu nejvíce sdílí? a Přes třicet užitečných služeb pro uživatele Twitteru a jde o další platformu pro kompletní správu sociálních médií.

Simply Measured se objevilo v tipu Jak se dozvědět více o tom jak funguje účet na Instagramu, nějaké ty analytické nástroje a jak název napovídá, jde hlavně o velmi dobré nástroje pro měření a analýzu vašich sociálních sítí. Některé z nich jsou použitelné zdarma, takže pokud ještě nemáte v oblíbených, napravte to. Osobně jsem čas od času používal pro různé jednorázové účely. Pak se stal klasicky drahým a placeným nástrojem.
Sprinklr z jejich webu moc nepochopíte, ale můžete to chápat jako další komplexní software pro sociální/internetový marketing. Nakonec i Salesforce v žebříčku uvedené je něco takového (a patřičně nákladného). Hubspot je na tom podobně, software pro CRM, prodej, marketing, SEO či sociální sítě Ani s jedním nemám osobně žádné zkušenosti.

Iconosquare můžete na @365tipů potkat v Instagram můžete spravovat i z webu. Ne vše, ale dost toho jde či Jak se dozvědět více o tom jak funguje účet na Instagramu, nějaké ty analytické nástroje protože jde o nástroj pro Instagram. A nutno dodat, že velmi dobrý a užitečný nástroj, byť pro plné využití je potřeba platit (býval cenově dostupný, ale později se dostal ne ceny běžné pro tyto nástroje, tedy vysoké).
Sysomos vypadá na platformu co analyzuje, sleduje a řeší sociální sítě, nikoliv jako software pro správu, ale hlavně z analytického pohledu. Jak už to tak bývá, pochopit o co se jedná je z webu dost nemožné. A protože jde o placené řešení, žádné osobní zkušenosti nejsou.
Co si z výše uvedeného odnést? Že nic nezkazíte, pokud se zamyslíte nad tím jak využít Hootsuite (a já bych řekl i Zoomsphere), Tweetdeck, Buffer a Iconosquare.
Další software na správu sociálních sítí
EveryPost moc v Česku známý není, dá se mírně používat zdarma, jinak stojí peníze (10 USD na měsíc) a zaměřuje se na spolupráci více lidí při tvorbě příspěvků.
SocialOomph bývale specializovaný na Twitter a třeba i hledání vhodných účtů na sledování. Později rozšířil podporu i pro další sítě.
Zoho Social můžete pro jednoho uživatele a jednu značku zkusit zdarma.
Tailwind se specializuje na Instagram a Pinterest.
TIP: Jak automaticky dostávat obsah na firemní Stránku na Google+ vám ukáže jak dobré je umět propojit funkčnost více pomůcek
Máte vlastní oblíbené software pro správu sociálních sítí? Dejte vědět.