TIP#1458: Jak založit firemní účet na Instagramu

Vlastně by na tohle ani tak nebyl potřeba samostatný tip. Je to totiž popsáno v Jak si založit účet na Instagramu? Jak se přihlásit na Instagram a kde Instagram stáhnout? Firemní účet se nezakládá samostatně, musíte nejprve založit běžný uživatelský účet a poté ho převést na firemní účet nebo účet tvůrce.

K založení účtu na Instagramu budete potřebovat unikátní e-mail, vymyšlené silné heslo a některé ty další věci jako profilový obrázek, promyšlený krátký název,  popisek a nejlépe také alespoň tři první příspěvky – to aby nově založený účet nebyl prázdný. Rozhodně od prvního okamžiku nezapomeňte na nutnost účet chránit dvoufaktorovým ověřením

V Proč přepnout na Instagramu na firemní (business) účet? pak najdete přepnutí z osobního účtu na firemní – je to velmi jednoduché a můžete případně vrátit účet zpět na osobní, pokud vám „firemní“ podoba nebude vyhovovat.

Dělá se to v Nastavení (tam se dostanete kliknutím na ikonku profilu vpravo dole a vyvoláním menu vpravo nahoře) a výběrem Nastavení/Settings. Pak už jen vyberete Účet/Account a dole uvidíte možnost přepnout na firemní/business účet (a také na účet tvůrce). Screeenshoty z iPhone níže to ukazují, na Androidu bude vše vypadat mírně jinak.

TIP: Účet tvůrce, novinka z léta 2019 je popsaný v Účet tvůrce, firemní účet a osobní účet. Jak je to s typy účtu na Instagramu a co je jiného pro Tvůrce

Po přepnutí na firemní účet si můžete propojit Stránku na Facebooku (to se dělá na počítači, v Nastavení Stránky) a pak také začít využít dost podstatnou dobrou věcí – Creator Studio. O tom více v Jak plánovat a vkládat na Instagram z počítače? Nově přes Creator Studio na Facebooku.

Propojení se Stránkou umožní i příspěvky ze Stránky posílat přímo na účet na Instagramu ( Stránka na Facebooku může foto příspěvek rovnou sdílet na Instagram).

TIP: V Jak nastavit soukromí na Instagramu? je dost podrobný a hodně užitečný návod na to jak bezpečněji používat Instagram. Týká se to nejen osobních účtů, firemní účty jsou totiž stále „osobní“ s ohledem na přihlašování.

Reklamy