Jeden tip denně (po-pá), starší často aktualizované. Na Twitteru i Facebooku navíc pouštíme i nějaké ty tipy extra, co to nedají do velké článkové podoby.
TIP#1979: Je možné aby mi SEO agentura/člověk garantoval umístění ve vyhledávači?
Čas od času je možné se s tím stále setkat. Narazíte na reklamu na ty co “dělají SEO” a tam je uvedeno, že vám budou garantovat umístění na určité pozici či na “první stránce výsledků”. Nebo vám to uvedou do nabídky, aby vás přesvědčili k objednávce.
Tady byste měli vědět, že pozici/umístění ve výsledcích vyhledávání je nemožné garantovat pokud se jedná o něco co lidé skutečně hledají. Garantovat lze jedině pozici na něco prakticky nesmyslného a nehledaného, ideálně zcela unikátního. Což je ale něco, co optimalizovat pro vyhledávání nepotřebujete.
Stejně tak se můžete nechat nachytat na garanci toho, že bude zajištěna pozice pro vyhledávání názvu vaší firmy, služby či produktu – tam je zpravidla “dobrá” pozice zaručena, samozřejmě za předpokladu, že jde o unikátní/jedinečný název a nikdo další na totéž slovo v SEO necílí.
SEO je založené na neustále se měnících algoritmech a je ovlivněno i konkurencí, chováním lidí, změnami poptávky či zájmu, vývojem na trhu.
Nevěřte nikomu kdo píše „SEO optimalizace“. To „O“ v SEO už znamená optimalizace.
Vyhledávače navíc běžně výsledky personalizují, takže dva lidé nebudou mít na tentýž vyhledávací dotaz shodné výsledky. Personalizace je běžně založená i na tom, odkud hledají (geograficky), zda hledají na počítači či mobilu (tam dostávají přednost mobilně přívětivé stránky), jakou jazykovou verzi vyhledávače používají a také nad tím co o nich vyhledávač ví. Google výsledky upřesňuje podle vaší historie vyhledávání.
Pokud tedy narazíte na někoho kdo vám tvrdí, že bude garantovat určité pozice ve výsledcích, tak se mu vyhněte. Buďto vůbec neví o čem mluví nebo, což je ta horší varianta, vás prostě vědomě podvádí.
Další tipy týkající se optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Guest posting (guest post) je nejčastěji označení pro zveřejnění příspěvků od někoho cizího na vlastním blogu či webu. V češtině tomu tedy můžeme říkat hostující příspěvky, ale častěji se setkáte s anglickým názvem.
SEM, jak naznačuje titulek, je zkratka z Search Engine Marketing, tedy marketingu ve vyhledávacích strojích. Patří sem cokoliv co děláte ve vyhledávačích (či pro vyhledávače) jako je Google, Seznam či Bing a jde … Pokračování textu TIP#1689: Co je to Search Engine Marketing (SEM)?
Co to je zpětný odkaz (hyperlink) jsme tu už řešili (Co je to backlink, zpětný odkaz?) a také určitě víte (nebo aspoň tušíte), že patří do SEO. Patří tam hodně, protože právě na … Pokračování textu TIP#1477: Mám prodávat zpětné odkazy?
Copywriting a copywriter (kopík hovorově) jsou dvě úzce související věci. Copywriting je činnost spočívající ve vytváření „copy“, tedy textů – pro web, reklamu, letáky, billboardy, aplikace a řadu dalších příležitosti. Provozuje ji právě … Pokračování textu TIP#1474: Co je to copywriting?
Poněkud specializované téma se týká vývoje webů a webových aplikací – v příznivém a správně případě totiž budou existovat tři samostatná oddělená webová prostředí (weby) doplněná také oddělenými databázemi.
Načítání…
Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.