TIP#1979: Je možné aby mi SEO agentura/člověk garantoval umístění ve vyhledávači?

Čas od času je možné se s tím stále setkat. Narazíte na reklamu na ty co “dělají SEO” a tam je uvedeno, že vám budou garantovat umístění na určité pozici či na “první stránce výsledků”. Nebo vám to uvedou do nabídky, aby vás přesvědčili k objednávce.

Tady byste měli vědět, že pozici/umístění ve výsledcích vyhledávání je nemožné garantovat pokud se jedná o něco co lidé skutečně hledají. Garantovat lze jedině pozici na něco prakticky nesmyslného a nehledaného, ideálně zcela unikátního. Což je ale něco, co optimalizovat pro vyhledávání nepotřebujete. 

TIP: Co je to Search Engine Marketing (SEM)?

Stejně tak se můžete nechat nachytat na garanci toho, že bude zajištěna pozice pro vyhledávání názvu vaší firmy, služby či produktu  – tam je zpravidla “dobrá” pozice zaručena, samozřejmě za předpokladu, že jde o unikátní/jedinečný název a nikdo další na totéž slovo v SEO necílí. 

SEO je založené na neustále se měnících algoritmech a je ovlivněno i konkurencí, chováním lidí, změnami poptávky či zájmu, vývojem na trhu.

Nevěřte nikomu kdo píše „SEO optimalizace“. To „O“ v SEO už znamená optimalizace.

Vyhledávače navíc běžně výsledky personalizují, takže dva lidé nebudou mít na tentýž vyhledávací dotaz shodné výsledky. Personalizace je běžně založená i na tom, odkud hledají (geograficky), zda hledají na počítači či mobilu (tam dostávají přednost mobilně přívětivé stránky), jakou jazykovou verzi vyhledávače používají a také nad tím co o nich vyhledávač ví. Google výsledky upřesňuje podle vaší historie vyhledávání. 

Pokud tedy narazíte na někoho kdo vám tvrdí, že bude garantovat určité pozice ve výsledcích, tak se mu vyhněte. Buďto vůbec neví o čem mluví nebo, což je ta horší varianta, vás prostě vědomě podvádí. 

Další tipy týkající se optimalizace pro vyhledávače (SEO)

TIP#1933: Chcete koupit či získat zpětné odkazy? Co udělat když oslovujete provozovatele webu a s čím vším počítat

Čas od času se objevuje poptávka po zveřejnění článku (či doplnění existujícího článku) kvůli získání zpětných odkazů (Co je to backlink, zpětný odkaz?). A až na občasné vzácné výjimky je to stále stejná … Pokračování textu TIP#1933: Chcete koupit či získat zpětné odkazy? Co udělat když oslovujete provozovatele webu a s čím vším počítat

TIP#1907: Jak je možné nahlásit nějaký web, který spamuje/podvádí ve vyhledávání či je na něm malware/phishing.

SEO spam a vůbec podvody ve vyhledávání jsou nepříjemná záležitost a vyhledávací stroje je rozhodně nemají v oblibě. Proto je možné Google nahlásit web který nějaký způsobem porušuje pravidla – placené zpětné odkazy, … Pokračování textu TIP#1907: Jak je možné nahlásit nějaký web, který spamuje/podvádí ve vyhledávání či je na něm malware/phishing.

Načítání…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.