iCloud pro Windows je už roky problematické software, není možné se spolehnout na synchronizaci a je běžné, že fotky či soubory z iPhone/Mac OS se synchronizují i několik hodin nebo se nesynchronizují vůbec. Problém je řešitelný restartem počítače, ale to je řešení komplikované a zdlouhavé.
iCloud pro Windows je možné samostatně restartovat, ale Apple nic takového přímo neumožňuje. Musíte to udělat ručně.
Spusťte TaskManager/Správce úloh (Shift+Ctrl+Esc) a utřiďte si procesy podle jména. Najděte vše co začíná iCloud a všechny ukončete.

Poté klikněte na lupu/hledání a napsáním „iCloud“ nechte najít aplikaci pro iCloud a znovu ji spusťte.
TIP: Ověřit iCloud nemá výpadek můžete Apple System Status. Moc se na to ale nespoléhejte, je běžné, že iCloud zlobí a synchronizace mezi iPhone a MacBookem trvá desítky minut a zde svítí „vše v pořádku“

Screenshoty ukazují Windows 10, pro starší verze Windows je postup stejný. iCloud můžete znovu spustit nalezením ve Start menu.
POZNÁMKA: Pokud se ve Windows z iCloudu odhlásíte a znovu přihlásíte tak se znovu bude stahovat vše co už v počítači máte. Není to tedy příliš praktické řešení
Měli byste také vědět, že existují dvě verze iCloudu pro Windows. Jedna přímo ke stáhnutí od Apple, druhá v Microsoft Store. Podle řady komentářů je právě verze z Windows Store lepší a spolehlivější. Je ji možné stáhnout a instalovat přes existující instalaci klasické verze, mělo by dojít i k použití všech stávajících nastavení.
Dávkově restart jenom iCloudu
taskkill /F /T /IM „iCloudDrive.exe“
taskkill /F /T /IM „iCloudServices.exe“
„C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloud.exe“
Dávkově restart všeho
Následující posloupnost by bylo možné zjednodušit, některé řádky jde vynechat protože daný proces již byl ukončen z důvodu ukončení mateřského procesu.
taskkill /F /T /IM „iCloudDrive.exe“
taskkill /F /T /IM „iCloudPhotos.exe“
taskkill /F /T /IM „ApplePhotoStreams.exe“
taskkill /F /T /IM „ApplePhotoStreamsDownloader.exe“
taskkill /F /T /IM „iCloudServices.exe“
„C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Internet Services\iCloud.exe“