Stránku na Facebooku bylo do srpna 2015 možné přejmenovat jenom pokud měla méně než dvě stovky fanoušků. Někdy v průběhu srpna ale Facebook toto omezení konečně zrušil, takže dnes můžete Stránce změnit jméno bez ohledu na to, kolik fanoušků má.
![2017-04-03 07_00_26-Start.png](https://365tipu.cz/wp-content/uploads/2015/08/2017-04-03-07_00_26-start.png)
Přejmenování najdete tam kde je jméno stránky, tedy v Informace (About ) -> Název (Name) a není uvedeno, že by byl nějak omezen počet žádostí. A je tu pár drobností, které byste měli vědět.
- Jména jsou stále omezená Facebookem (například název stránky musí začínat velkým písmenem, nelze používat velká písmena, nesmí obsahovat názvy některých firem, atd). Jméno, které nebude vyhovovat, prostě nemůžete přidělit. Řadu změn vám okamžitě vrátí, najeďte si na červený vykřičník, kde je vysvětlení proč.
![2017-04-01 10_54_55-Aprílové vtípky v českých médiích - About.png](https://365tipu.cz/wp-content/uploads/2015/08/2017-04-01-10_54_55-aprc3adlovc3a9-vtc3adpky-v-c48deskc3bdch-mc3a9dic3adch-about.png)
- Facebook se tváří, jako když přejmenování prochází kontrolou, ale to se bude dít nejspíš tam, kde nový název obsahuje nějaká riziková slova, nebo čistě teoreticky, když se nový název radikálně liší.
- Přejmenování neproběhne hned, stane se až v okamžiku, kdy od Facebooku dostanete upozornění o vyřízení žádosti – znamená to, že vám to může být zamítnuto.
- Po přejmenování Stránky musí stránka zůstat zveřejněná sedm dní – proč tento požadavek existuje není jasné, ale může to souviset s dalším bodem.
- Fanoušci se o přejmenování Stránky dozví. Není ale zcela jasné jak, osobně bych tipoval klasickou notifikaci/upozornění. Co je ale důležité, podle dokumentace mohou vznést námitku a Facebook podrobí přejmenování kontrole.
- Přejmenování nemá vliv na zkrácenou adresu Stránky, tedy tzv. username (uživatelské jméno). Pro username (uživatelské jméno, zkrácenou adresu) stále platí, že je možné změnit pouze dvakrát.
TIP: V Jak používat Facebook pro marketing najdete všechny informace o založení i provozování Stránek na Facebook, včetně všech dalších souvisejících informací pro osobní i firemní marketing. A možná se vám bude hodit ještě Jak na Facebooku změnit jméno a změna názvu skupiny.
Nezapomeňte, jméno Stránky by mělo být pokud možná krátké, výstižné, pokud je spojeno s firmou nebo produktem, tak odpovídat tomu, jak je daný název používán, zejména proto, že musí být nalezitelné (a Facebook má hledání tak mizerné jak si to ani nedovedete představit).
PS: Jak na Facebooku sloučit dvě (duplicitní) Stránky? prozradí jak fanoušky z jedné stránky převést do jiné. Je to ale velmi komplikované.