Automatické odpovědi jsou peklo a měli byste vždy velmi zvažovat, jestli je používat. Většina použití je totiž něco ve stylu automatické odpovědi dávající najevo absolutní nezájem o zákazníka. Což můžete dělat jak v e-mailu, ale nějakou tu dobu i na Stránce na Facebooku. Stačí vstoupit do Nastavení (Settings) Stránky a ve Zprávy (Messaging) si nastavit automatickou odpověď. V novém vzhledu Facebooku (od 2020) je to až dole v sekci Během konverzace v Messengeru jako Nastavte si automatizované odpovědi.
Původně jako Instant Replies se v české verzi dost zvláštně Rychlé odpovědi (což by byla zcela jiná funkčnost). Nenechte se tím mýlit, jde prostě o to, že jakmile vám někdo pošle zprávu (netýká se příspěvků Stránce), tak dostane zpět automatickou odpověď. Ta je omezena 250 znaky a umožňuje „personalizaci“ (doplnit jméno a příjmení člověka kde Facebook neumí skloňovat, vaši webovou adresu a vaši adresu).

DOPORUČENI? Velmi opatrně, automatické odpovědi jsou odrazující a neplní očekávání, které člověk co vám píše má. Osobně bych doporučil automatickou odpověď použít spíše pro oznámení, že jste momentálně pryč (než onu funkčnost Facebooku co je dost k ničemu).
S novým vzhledem (rok 2020) přišla i nová funkčnost. Nově je možné nastavit odpovědi jen na dobu kdy „nejste“ online. Nebude tak docházet k zbytečnému odpovídání, když můžete odpovědět vy.
TIP: Automatická odpověď je lépe použitelná pro oznámení toho, že jste z nějakého důvodu nedostupní. Lépe než klasické Nastavení, že nejste dostupní. To v pojetí Facebooku je spíš problématická funkčnost, než pomocní.
TIP: Zdejší ‣ Jak používat Facebook pro marketing rozhodně nevynechejte. Tápete li v použití Facebooku pro firemní marketing a komunikaci, zkuste školeni. První Jak na firemní Facebook prakticky vás naučí jak komunikovat a končí založením Stránky a základy jak ji používat. Ve Správa Stránek na Facebooku (zejména) pro firmy pak zjisíte velmi detailně všechny jednotlivé možnosti práce se Stránko, ale i Událostmi, Poznámkami a dalšími věcmi.