Linkedin záležitost. Příspěvky s “I’m happy to share that I’m starting a new position as” doplněné o název pozice. A s připojeným obrázkem. Buď jásající lidi a dortík s třešničkou nebo balónky s jedním mrkajícím. A možná ještě něco jako ohňostroj, dvě letadla.
Obsah co na Linkedin rozhodně patří, přeci jenom je to “profesní” sociální síť (už dávno není, ale to nevadí). Skvělá reklama pro firmu kam nastupujete, skvělá reklama pro vás. Většinou zaručený i slušný engagement, tedy pokud máte nějaké ty sledující a nejste na Linkedin v klatbě.
Jen pozor, ty stále stejné obrázky jsou peklo. Funguje na ně bannerová slepota, lidé je totiž vidí pořád dokola a přestává je bavit zkoumat, jestli je to jiný člověk, než to co viděli včera či před chvílí.
Udělejte to lépe, nepoužívejte ten prefabrikát, napište k tomu i delší a lepší text.
Pochopitelně, přidejte nějaký vlastní originální obrázek, fotku. Ideální je selfie jak poprvé jdete do nové práce. Výtahovka, budova zaměstnavatele, něco kde je jeho brand.
Pokud se nechcete fotit, je dostatek nástrojů jak vyrobit vlastní grafiku – zajděte co Canva a naučte se něco nového.