Karusel byl jeden z velmi oblíbených formátů příspěvků na Linkedin. Hlavně proto, že dobře fungovalo, vyvolával vysoké zapojení (uživatelé si v něm listovali) a tím byl prospěšný pro váš účet. Linkedin ale Karusel zrušil, možná právě proto, že byl příliš úspěšný a nevydělával dostatek peněz.
Jak dostat nově na Linkedin “něco jako” karusel? Vlastně velmi snadno. Musíte si vytvořit prezentaci v PDF a tu vložit jako příspěvek. Chová se totiž jako karusel – fanoušci mohou postupně procházet jeden snímek po druhém.
Možností jak vytvořit prezentaci v PDF je řada – můžete si vytvořit prezentaci v PowerPointu nebo Google Slides a poté ji uložit do PDF. Nebo můžete použít Canvu a jednoduchou prezentaci vytvořit tam – najdete tam i dostatek šablon, které vám v tom pomohou. Hotový výsledek poté uložíte jako PDF.
PDF na Linkedin poté dostanete snadno.
Začněte psát příspěvek aby se objevily další volby.
Klikněte na “…” pro zobrazení dalších možností a tam na Přidat dokument.
Pak už jenom nahrajte PDF. Před odesláním nezapomeňte případně vyplnit title/nadpis a caption/popisek.
Další tipy týkající se LinkedIn
-
TIP#2485: Znáte pravidla netikety? Proč byste neměli křičet na LinkedInu (a nejen tam, samozřejmě)
Jak jste si možná všimli, titulky ani příspěvky na LinkedIn, a vůbec na jakékoli sociální platformě, se obecně nepíší VELKÝMI PÍSMENY. Přemýšleli jste někdy proč? Související příspěvky TIP#833: Jak komunikovat a působit…
-
TIP#2400: Pomohou vám příspěvky na Linkedin pro SEO?
Betteridguv zakon, ke kterému se možná ještě vrátí jiný tip, říká něco o tom, že pokud v novinách padne v titulku otázka, tak odpověď je prostě NE. Nejsme sice v novinách, ale…