Před pár dny jsem (opět) hledal nějakou tu aplikaci co by Připomínky/Reminders dokázala doplnit o lidské, použitelné a opravdu funkční rozhraní. Po zkoumání řady recenzi jsem našel Memento. Placená hned na první dobrou, za 4.99 USD, takže nic hrozného. Tak jsem si to pro MacBook koupil a během pár minut zjistil, že je snad ještě horší.
Měli byste vědět, že při nákupech z App Store můžete žádat vrácení peněz (refund). Není to možné vždy a u všeho, ale například u nákupu něčeho nepoužitelného, to bývá velmi snadné a peníze získáte zpět.
O vrácení peněz musíte zažádat. Paradoxně to musíte udělat na webu – reportaproblem.apple.com.
Přihlaste se tam s Apple ID, najděte si Požádat o vrácení peněz/Request a Refund a poté vyberete důvod a nákup, kterého se to týká. Později tam také můžete sledovat stav žádosti (a historii podobných žádostí).
TIP: Jak získat zpět peníze za (nejen) aplikaci koupenou v App Store?
Důvodu žádosti můžete mít více, včetně třeba i toho, že nákup provedla nezletilá osoba bez povolení. Já jsem u Memento využil “právo na zrušení objednávky” – u Apple (a nejen tam) je totiž možné digitální obsah vrátit do 14 dnů od zakoupení a není nutné nic řešit, Apple peníze automaticky vrátí.
Na stejném místě je možné zažádat o vrácení předplatného, které jste již nechtěli platit (prodlužovat).
Vedle toho je možné tuto stránku použít pro nahlášení problémů s kvalitou, nahlášení podvodného jednání a nahlášení urážlivého, nezákonného nebo vulgárního obsahu.
TIP: Další jablečné tipy najdete v Jak na iPhone/iPad a Jak na Mac OS