TIP#655: Nejsledovanější účty značek na celosvětovém Twitteru

Kdysi dávno jsem v rámci školení Twitter pro firmy a firemní komunikaci dal dohromady žebříček celebrit na Twitteru a také žebříček značek. Pro světový Twitter se to dá dělat docela snadno, stačí na twitaholic.com vyzobat značky (mezi kupou celebrit) a schovat si je v Excelu. Je to  trochu náročnější, protože převládají celebrity. Každopádně, níže můžete vidět aktualizovaný žebříček značek s odstupem více než dvou let.

# Name (Screen Name) 2014/01 2016/11 2017/06 2018/07
1 YouTube (@YouTube) 38 731 597 64 653 344 68 727 023 72 310 526
2 Twitter (@twitter) 28 528 513 57 198 197 61 005 698 62 812 318
3 CNN Breaking News (@cnnbrk) 15 226 302 43 326 136 51 278 848 55 020 883
4 The New York Times (@nytimes) 10 751 145 30 053 673 38 410 411 42 204 081
5 CNN (@cnn) 15 226 307 22 473 876 36 377 112 40 514 957
6 Instagram (@instagram) 30 405 032 40 353 684 39 792 592 39 019 338
7 BBC Breaking News (@BBCBreaking) 8 572 793 22 001 864 33 035 278 38 267 564
8 SportsCenter (@SportsCenter) 6 756 008 29 176 268 34 116 385 35 765 463
9 ESPN (@espn) 8 744 730 28 607 161 33 359 648 34 028 861
10 Real Madrid C. F. (@realmadrid) 9 988 364 17 859 870 23 855 023 31 005 431
11 NASA (@NASA) 5 765 183 19 366 552 24 138 577 29 616 661
12 NBA (@nba) 9 176 659 23 510 935 25 466 957 27 711 623
13 NFL (@NFL) 5 737 211 20 335 799 23 765 791 24 536 507
14 BBC News (World) (@BBCWorld) 5 454 893 15 025 024 20 145 739 23 551 023
15 The Economist 14 793 617 21 110 719 23 205 786
16 National Geographic 13 825 550 17 911 776 22 859 669
17 Champions League 12 991 245 15 762 101 21 619 885
18 Google (@google) 7 934 429 16 056 164 18 178 354 20 623 829
19 Reuters Top News 14 780 371 18 086 485 19 337 761
20 Manchester United 11 430 800 18 320 874
21 Premier League 12 638 193 14 340 049 18 150 502
22 Fox News 11 265 571 15 081 900 18 000 272
23 The White House 11 722 857 14 464 000 17 330 804
24 CNN en Espanol (@CNNEE) 6 289 036 14 033 951 15 687 509 16 785 025
25 Twitter Video 16 378 822
26 MTV (@mtv) 10 376 259 14 310 449 15 239 726 16 020 348
27 Wall Street Journal 12 049 172 14 204 327 15 933 800
28 PLayStation 12 366 565 14 141 379 15 739 256
29 TIME.com 11 335 390 14 214 558 15 681 951
30 Twitter Sports 14 743 067 15 432 645 15 616 656
31 VineCreators 7 947 554 16 798 782 16 598 556 15 576 968
32 Twitter latAm 15 676 908 15 576 128
33 9GAG 15 111 502
34 detikcom (@desitkcom) 6 651 000 13 294 987 14 495 640 14 954 934
35 Forbes 10 818 372 13 006 231 14 931 074
36 UberFacts 13 484 941 14 445 764
37 Funny Or Die 14 226 552 14 432 907
38 ABC News 14 069 047
39 Facebook (@Facebook) 13 409 604 13 995 013 14 033 368 14 013 192
40 Arsenal FC 13 852 398
41 Vogue Magazine 11 738 502 12 864 843 13 771 756
42 FC Barcelona (@FCBarcelona) 10 958 049 17 655 405 21 504 429 13 747 824
43 UberSocial (@ubersoc) 11 249 494 13 387 930 13 487 881 13 645 592
44 CHANEL 12 425 757 12 959 580 13 551 857
45 Xbox 10 518 255 11 984 875 12 948 232
46 The Associated Press 12 875 383
47 Washington Post 12 666 443
48 Samsung Mobile (@SamsungMobile) 7 142 828 12 022 171 12 159 094 12 439 959
49 Twitter Music 11 801 760 12 159 867 12 261 792
50 FIFA.com 12 239 436
51 Chelsea FC 12 188 551
52 China Xinhua News 12 140 349
53 E! News 10 360 849 11 251 813 12 033 470
54 Starbucks Cofee @Starbucks 5 629 732 11 761 175 11 891 757 11 882 068
55 HuffPost 11 600 164
56 Victoria’s Secret 11 523 066
57 The Onion (@TheOnion) 5 643 927 9 172 952 9 929 443 11 466 235
58 DisneyPixar 11 466 235
59 Times of India 11 332 398
60 TED Talks 11 161 417
61 WIRED 10 560 678
62 United Nations 10 478 138
63 Liverpool FC 10 454 375
6 478 866 9 300 355 9 618 623 9 576 295
5 626 467 7 882 680 8 104 814 8 208 013
9 021 612 8 230 317 8 120 170 7 913 619
5 585 344 5 851 692 5 897 854 5 872 883
13 663 879 15 620 276 zrušeno zrušeno

TIP: Pokud se chcete naučit používat Twitter s výkladem živě? Je tu Školení: Twitter pro firmy a firemní komunikaci na které můžete jít v Dobrém webu, podívejte se na vyhlášené termíny

V roce 2014 byl žebříček poněkud kratší, prodloužení je dáno tím, že jsem chtěl ukázat i jak se změnily všechny účty značek proti stavu z roku 2014. Proto prosím také pozor, na konci už neodpovídá žebříček v tabulce zcela věrně skutečnému žebříčku, nějaké značky byste tam určitě (podle počtu sledujících) našli.

V červenci 2018 opět došlo k prodloužení  – pořadí platí určitě do číslovaných pozic a máloco bylo opomenuto. Na konci (bez číslování) jsou ponechány řádky z minulých měsíců. Všimněte si, že od roku 2017 se v žebříčku objevilo hodně fotbalových účtů i dalších médi.

Co je dál zajímavé na žebříčku značek? Třeba to, že v něm najdete velké množství médií (novin) a jejich pozice stále posilují. Samozřejmě, je to Twitter, takže zde najdete hodně počítačových a internetových záležitostí. Ale také třeba to, že španělština je silným prvkem, stejně jako zde můžete vidět to co už známe z jiných sítí – sportovci, sport a sportovní kluby.

TIP: Nezapomeňte i na delší zdejší žebříčky:  nejsledovanější účty na Instagramu (český žebříček) či nejsledovanější kanály na YouTube (české kanály)

Reklamy