TIP#1022: Udělejte si inventuru obsahu do přehledného seznamu a ten poté používejte pro opakované sdílení

Trochu delší tip, protože po menším úvodu se pokusím ukázat dva konkrétní příklady práce s katalogem obsahu, věcí dost podstatnou, pokud provozujete nějaký „obsahový“ web a k němu máte sociální sítě.

Pokračování textu TIP#1022: Udělejte si inventuru obsahu do přehledného seznamu a ten poté používejte pro opakované sdílení

TIP#1021. Co to znamená Creative Commons a proč (a k čemu) se vám to může hodit

Creative Commons je licenční model, ujednání, pomocí kterého můžete šířit nějakou vaši práci. Nejčastěji jde o software, ale může to být i článek, pojednání, studie, fotografie, obraz či video. Z „creative“ v názvu je jasné, že se nejvíce hodí pro kreativní díla.

Pokračování textu TIP#1021. Co to znamená Creative Commons a proč (a k čemu) se vám to může hodit

Jak na Raspberry Pi? Užitečné a nepostradatelné software pro váš Raspbian (8)

Jedna dobrá zpráva, v aktuálním (2018/02) Raspbianu je už přítomné Chromium, což je Open Source varianta Chrome od Google a je to zcela určitě jedna z věcí, kterou prostě potřebujete. Třeba proto, že v Chromiu budou dobře fungovat cloudové služby od Google. Druhá dobrá zpráva je, že v Chromium je už předinstalovaný blokátor inzerátů.

Pokračování textu Jak na Raspberry Pi? Užitečné a nepostradatelné software pro váš Raspbian (8)

TIP#994: Jak řeším projekty (vlastní i pro klienty). Krok za krokem (8). Profily v prohlížeči Chrome

Už v Jak řeším nové projekty, vlastní i pro klienty. Krok za krokem (1) základy byla zmínka o tom, že pokud spouštím nový projekt nebo získám nového klienta, tak velmi často založím účet v Gmailu (či Google Apps) a využiji ho pro vytvoření profilu v Chrome (stejně tak můžete využit profily ve Firefoxu). Je to jedna ze zásadních pomůcek, kterou už několik let využívám – prohlížeč mi slouží jako oddělené pracovní prostředí

Pokračování textu TIP#994: Jak řeším projekty (vlastní i pro klienty). Krok za krokem (8). Profily v prohlížeči Chrome

TIP#977: Mám hashtagy na Instagramu dávat přímo k příspěvku nebo je mohu dávat do komentářů?

V Jak zjišťovat potřebné hashtagy k příspěvkům na Instagramu. Kompletní návod je  zmínka o tom, že hashtagy k příspěvkům můžete přidávat i do komentáře, nikoliv přímo do příspěvku s fotkou. Je ale mezi hashtagy u příspěvku a „dodatečně“ umístěnými hashtagy v komentáři nějaký rozdíl. Čas tuhle otázku vyřešit. Nebo alespoň trochu vyzkoušet.

Pokračování textu TIP#977: Mám hashtagy na Instagramu dávat přímo k příspěvku nebo je mohu dávat do komentářů?

TIP#965: Co je to SEO?

SEO je zkratka Search Engine Optimalization, v češtině tedy Optimalizace (pro) vyhledávací stroje. Dost podstatné, protože v souvislosti s vyhledávači (vyhledávacími stroj) existuje ještě SEM (Search Engine Marketing). Zatímco SEO se v zásadě věnuje strojům (software) co indexuje weby a poté předkládá výsledky uživatelům, to druhé tomu jak lidé vyhledávací stroje používají a jak toho co nejlépe využít.

Pokračování textu TIP#965: Co je to SEO?

TIP#960: Ilustrační fotografie? Jak na ně? Pozor na ty, které používá na Internetu skoro každý, vyhněte se jim.

Potřebujete ilustrační fotografie k článku, blognutí či k příspěvkům na sociální sítě?  Nebo snad dokonce na nový design vašeho blogu? Velmi pravděpodobně sáhnete po některém zdroji zdarma dostupných fotografií. @365tipu to tak dělá už dobré tři roky (a nejvíce čerpá z Pexels.com, Unsplash.com, Pixabay.com a občas z Gratisopgraphy.com)  – řeč o tom ostatně byla už v Krok za krokem (7): Jak řeším obrázky pro (nejenom) @365tipu. Funguje to skvělé, ale má to pár praktických háčků.

Pokračování textu TIP#960: Ilustrační fotografie? Jak na ně? Pozor na ty, které používá na Internetu skoro každý, vyhněte se jim.

TIP#954: Kde analyzovat klíčová slova pro obsahový marketing?

V Google Keyword Planner (Plánovač klíčových slov) se hodí pro obsahový marketing  je řeč o nástroji od Google, který slouží k analýze klíčových slov pro použití v PPC kampaních v rámci Google. Nefunguje špatně a je dostupný zadarmo, ale nemusí dávat optimální výsledky pokud potřebujete klíčová slova pro obsahový marketing.

Pokračování textu TIP#954: Kde analyzovat klíčová slova pro obsahový marketing?

 TIP#923: Co je to retargeting, remarketing?

O retargetingu už párkrát na @365tipu byla řeč, třeba v Co je to Výkonnostní marketing? Aneb proč (ne)vyhazovat peníze z okna. Nebo v Co je to incognito, inprivate, anonymní režim prohlížeče? Chrání či nechrání?, kde se na to můžete podívat z té méně příznivé stránky. Je čas si tohle slovo lépe vysvětlit.

Pokračování textu  TIP#923: Co je to retargeting, remarketing?

Jak je to s klávesnici od Apple na iPhone/iPadu v iOSu. Co je nového v iOS 11?

Klávesnice od Apple v iOS 11 doznala jedné podstatné změny, jsou na ni nakresleny symboly – tedy to co se dá psát se stisknutým Shift. Nově je totiž můžete psát tak, že uděláte swype dolů na klávese. Stále platí, že Swype nahoru vyvolává znaky s diakritikou. Může se hodit, ale nová grafická podoba klávesnice je méně přehledná a symboly nejsou moc vidět (světle šedivé). Pokračování textu Jak je to s klávesnici od Apple na iPhone/iPadu v iOSu. Co je nového v iOS 11?