Přejmenovat Stránku (firemní profil) na Linkedin je poměrně snadné. musíte mít práva super správce a vydat se na předmětnou Stránku a poté do Edit Page (najdete vpravo pod obrázkem v záhlaví).
V zobrazeném formuláři se vlevo přepněte na záložku Page Info – tam můžete měnit Name – což je jméno stránky. Mimo to zde můžete měnit i zkrácenou adresu a pochopitelně řadu dalších věcí.
Jméno Stránky může mít maximálně 100 znaků.
Linkedin si navíc hraje na to, že změny nesmí být velké a možnost změny je podmíněna malým množstvím zaměstnanců. Při větším počtu nebudete mít možnost jméno měnit a musíte kontaktovat Linkedin přes LinkedIn Pages Request
Linkedin na druhou stranu většinou reaguje poměrně pružně. Zda vám ale změnu povolí je vždy trochu loterie. Při snaze změnit jméno na něco opravdu hodně jiného nemusíte uspět. Paradoxně mezi zakázané změny patří například i to, že chcete k původnímu jménu přidat informací o tom, že společnost byla prodána.
O změně se zaměstnanci dozví.
TIP: Pro jiné sociální sítě viz Jak přejmenovat Stránku na Facebooku? a Jak změním moji přezdívku na Twitteru? Tedy název mého účtu.
Změna jména Stránky nezmění pracovní zkušenosti, které mají lidé na profilech. Tam zůstává případný původní název.
Nedojde ani ke změně URL (adresy) Stránky.
U velkých stránek (roli navíc hraje i stáří Stránky) Linkedin víceméně vyžaduje, abyste si založili Stránku novou a na původní Stránku umístili informaci o změna. Linkedin můžete požádat o migraci sledujících.
V případě akvizicí Linkedin také trvá na vytváření nové Stránky. V tomto případě ale nemůžete požádat o migraci sledujících.
Linkedin můžete navíc požádat o afiliaci Stránek – opět se to děje pomocí výše uvedeného formuláře.
Další tipy pro Linkedin
Další tipy a triky pro Linkedin
TIP#2426: Proč na Linkedin nevíme nic o dosahu? Ani o hledanosti hashtagů?
Nekonečná záplava #letsconnet spamu a dalších “populárních” hashtagů pokračuje. Linkedin navíc nedávno změnil algoritmus pro newsfeed, takže mnohem více ukazuje právě sledované hashtagy. (Pokračování textu…)
TIP#2406: Píšete na Linkedin romány? Zkraťte to. Dlouhé věci nikdo nečte
Je to další zvláštní móda. Příspěvky na Linkedin jsou doslova romány, desítky řádek textu, prapodivné formátování, snaha aby příspěvek působil co nejdelší. (Pokračování textu…)
TIP#2400: Pomohou vám příspěvky na Linkedin pro SEO?
Betteridguv zakon, ke kterému se možná ještě vrátí jiný tip, říká něco o tom, že pokud v novinách padne v titulku otázka, tak odpověď je prostě NE. Nejsme sice v novinách, ale odpověď…
TIP#2392: Jakou výhodu přináší pro Linkedin “staircase” formátování příspěvků?
Staircase formátování je teď na českém Linkedin “cool” a přední čeští chrliči písmenek na Linkedin se velmi snaží, aby ho co nejvíce využili. Já se zašel zeptat #chatgpt a pokusil se i nějaké…
TIP#2362: Nevýhody a komplikace newsletteru (zpravodajů) na Linkedin
Návod jak na newslettery (zpravodaje) na Linkedin by tu byl, tam můžete začít. Je k němu ale vhodné doplnit řadu praktičtějších a pokročilejších postřehů. (Pokračování textu…)
TIP#2354: Jak na e-mail zpravodaj (newsletter) v Linkedin? Kompletní návod
Linkedin před nepříliš dávnou dobou doplnili možnost vytvářet zpravodaje/newslettery, tedy články zveřejněné na Linkedin, které ale zároveň odejdou odběratelům – dozví se o novém článku na Linkedin v upozorněních a dorazí jim i…
TIP#2335: Proč dosah není zobrazení a čím se vlastně tyto dvě metriky liší?
Na Linkedin je teď populární “poměřování ega” doprovázené grafy s počty zobrazení osobních profilů. Někde dokonce vznikají žebříčky osobních či firemních účtů podle počtu zobrazení. A ve většině případů tam dotyční tvrdí, že…
TIP#2247: I’m happy to share that I’m starting a new position na Linkedin? Nebuďte ovec a věnujte tomu pár sekund
Linkedin záležitost. Příspěvky s “I’m happy to share that I’m starting a new position as” doplněné o název pozice. A s připojeným obrázkem. Buď jásající lidi a dortík s třešničkou nebo balónky s…
TIP#2242: Jak pomoci růstu a viditelnosti firemního profilu na Linkedin. Kompletní návod
Máte firemní profil na Linkedin? Je dobré ho mít, ale počítejte s tím, že Linkedin je v Česku miniaturní, má velmi málo aktivních lidí (i ten tolik zpochybňovaný Twitter je 3 až 4…
TIP#2188: Co vědět o vkládání obrázků na Linkedin? Jde určit jejich pořadí?
Linkedin umí příspěvky s až devíti fotografiemi, ale protože je to Linkedin, tak po vložení nemůžete změnit pořadí. Prostě se tam nahrají a tak to zůstane. Nemůžete ostatně ani přidat další obrázek, pokud…
TIP#2187: Používáte emotikon pro kalendář 🗓📆📅? Pozor na to jak vypadají u příjemce
Taková trochu zapeklitá situace. Chcete do příspěvku na sociální sítě dát ikonku kalendáře. Běžně se to dělá u pozvánek na akce. Tak si vyberete tu jedinou, kde není vidět datum – protože ty…
TIP#2158: Je možné skrýt firemní profil (Stránku) na Linkedin? Jak zrušit Stránku na Linkedin?
Pokud z nějakého důvodu chcete skrýt firemní profil (Stránku) na Linkedin, tak špatná zpráva. Možné to není (na Facebooku i na Twitteru ano). (Pokračování textu…)
TIP#2148: Linkedin a hashtagy. Jak používat, jak najít nejpoužívanější a k čemu to slouží
Linkedin, podobně jako ostatní sociální sítě, umí hashtagy. Umisťují se klasicky do textu příspěvku a jsou klikací – po kliknutí zobrazí příspěvky, které obsahují daný hashtag. (Pokračování textu…)
TIP#2139: Jak z WordPressu automaticky sdílet na Linkedin
Sdílet nové příspěvky automaticky na Linkedin je u webů s WordPressem mírná komplikace. Ne všechny nástroje totiž umí sdílet na stránky. (Pokračování textu…)
TIP#2127: Jak bezpečné je poslat pro ověření někomu kopii občanky či jiného obdobného dokladu?
Pokud budete chtít kupovat reklamu na Facebooku, budete muset v určitý moment prokázat totožnost. Stejně tak pokud budete chtít ověřený účet na Twitteru. Totéž vás může čekat při snaze získat zpět ukradený/napadený účet. Nebo…
TIP#2072: Mám na Linkedin dávat odkaz do komentáře? Jak fungují odkazy na Linkedin?
Pokud na Linkedin dáváte odkazy a chcete aby na ně lidé klikali, tak je tu jedna špatná zpráva. Linkedin, stejně jako Facebook, potlačuje příspěvky, které jsou odkaz a které mohou vést k odchodu…
TIP#1962: Máte Linkedin? Umožněte ostatním, aby vás snadno mohli sledovat
Před mnoha lety bylo Linkedin založené pouze na nutnosti navazovat spojení. Později, po vzoru ostatních sociálních sítí, dorazila možnost sledování. Někdo se zájmem dostávat (v omezené míře, zásadně určené algoritmy) vaše aktualizace nemusí…
TIP#1920: Co je to Režim tvůrce na Linkedin. Kde to zapnout. A proč to (ne)zapnout
Podobně jako Instagram umožňuje osobní účet přepnout na účet tvůrce (a firemní účet), tak i Linkedin zavedlo Režim tvůrce. Ten změní velmi mírně vzhled profilu tak, aby zvýrazňoval obsah, nikoliv spoustu zbytečných věcí,…
TIP#1917: Mám na Linkedin používat Příběhy/Stories? A co to vlastně je?
Stories/Příběhy je formát příspěvků pro sociální sítě charakteristický tím, že jde o obrázky či videa na výšku s (většinou) bohatými možnostmi různých přelepek, textů, animací a pokročilejších funkcí. Vždy zmizí po 24 hodinách…
TIP#1892: Jak na Linkedin aktualizovat náhledový obrázek u vloženého odkazu
Linkedin používá pro vkládané odkazy (příspěvky s odkazem) stejný mechanismus jako Facebook – při prvním sdílení (kýmkoli) si ze sdílené adresy stáhne obrázek a další informace a ty poté používá i pro další…
TIP#1887: Co se děje na Linkedin s účty zemřelých? Čeká vás stejné peklo jako na Facebooku?
V Co se na Facebooku stane s účty zemřelých lidí? Co dělat když zemře někdo blízký? je dlouhé čtení o tom, jak extrémně neochotný je Facebook v otázce zrušení účtů člověka co zemřel.…
TIP#1854: Jak na Linkedin sledovat úspěšnost osobních profilů a firemních Stránek
Pro firemní profily je to poměrně jednoduché, jsou k dispozici informace o úspěšnosti jednotlivých příspěvků. Včetně toho, že je možné to přes API napojit na nějaké nástroje, které vám to umožní lépe vidět…
TIP#1852: Co to znamená na Linkedin LION? A proč L.I.O.N. nebýt
Kdysi dávno, v počátcích Linkedin, to byla velká věc. LION (LinkedIn Open Networker) bylo “in” a trend. Ten kdo si účet označil LION, ochotně přijímal všechny pozvánky (mimochodem, klidně to dělejte, ve skutečnosti…
TIP#1846: Jak funguje algoritmus na Linkedin? Proč nejsou mé příspěvky vidět?
V Jak funguje newsfeed na Linkedin? Jak hodně vám filtruje co sledujete? byla řeč o tom, že Linkedin ve výchozí podobě používá filtrovaný newsfeed/timeline (informační kanál, jak tomu říkají) a tím pádem řídí…
TIP#1843: Jak funguje newsfeed (timeline, informační kanál) na Linkedin? Jak hodně vám filtruje co sledujete? Jak zapnout chronologický newsfeed.
To, že Facebook a Instagram zásadně určují co vlastně uvidíte se snad už docela víc. Twitter tohle umí dělat také, ale lze si zvolit mezi výběrem algoritmem a přirozeným tokem všeho “co jste…
TIP#1787: Bezpečnost na internetu pro novináře: Sociální sítě (6)
Každá sociální síť dnes umí dvoufaktorovou ochranu přihlašování, některé i upozorňují na snahy o přihlášení (a řeknou i odkud). Facebook/Messenger, Instagram, Twitter, WhatsApp, Linkedin, prostě všechno musíte mít nejen se silným heslem, ale…
TIP#1611: Jak na Linkedin přidat či odebrat správce firemního profilu?
Linkedin má (stejně jako Facebook) firemní profily (obdobu Stránek na Facebooku). Založit je může kdokoli kdo má účet na Linkedin a profil může mít více správců (něco co není možné na Twitteru ani…
TIP#1423: Proč v příspěvcích na sociálních sítích označovat další účty a lidi?
Označování (neboli tagging, ale také mention/zmínka) je způsob jak v příspěvku či ve fotografii na sociálních sítích zmínit další účty, ať už osobní nebo firemní. V textu je pro to univerzálně používaný znak…
TIP#1415: Jak Facebook (a další podobné služby) přijdou na to, že nepoužívám vlastní jméno?
Na Facebooku máte povinnost používat vlastní skutečné jméno. Je to dáno Pravidly a je to jedna ze sociálních sítí, která něco takového vyžaduje. Na Twitteru se můžete jmenovat jak chcete (pokud tím neporušujete…
TIP#1370: Ověřují sociální sítě identitu uživatelských profilů? Jak je možné, že na Linkedin je tolik fake profilů?
Jednu věc byste měli vědět. Žádná sociální síť, tedy ani Linkedin, ani Facebook, neověřuje identitu zakládaných profilů. Kdokoliv si může založit profil na jakékoliv jméno, nahrát libovolnou profilovou fotografii a vyplnit údaje. Včetně…